nuffnang ads

vortex

Thursday, 28 November 2013

Sabarlah duhai hati..

Aku x tau sampai bila aku boleh bertahan..kalau mcm ni la aku rasa tak lama kot..asyik aku je yg kena.asyik aku je yg salah.asyik nampak kesalahan aku waima sekecil kecil hal.tapi salah diri sendiri langsung tak nampak..aneh sungguh..!!tu lah manusia,kalau dah rasa diri tu bagus dan sempurna..jgn igt aku diam aku takde perasaan.aku tunggu masa je dan peluang yg sesuai je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...