nuffnang ads

vortex

Tuesday, 13 May 2014

Cakap salah, tak cakap pun salah...!

Pernah tak korang berada dalam situasi macam tu? nak cakap salah, tak cakap pun salah..mesti sakit hati yang terlampau-lampau kan? kalau ada dinding kat depan tu, dah lama pergi tumbuk-tumbuk kan, kalau nampak pokok kat depan, dah lama pergi goyangkan kan.kalau lah dah terlampau geram.

Bila korang berada di dalam situasi ini, mesti saja korang rasa "alamak! adakah aku dalam dilema ni?" "apa patut aku buat?" adoii..benci lah bila dah ada situasi macam ni, rasa macam nak sepak semua benda yang ada kat depan..weyh! sabar la weyh! 

Anda dalam dilema? nak cakap atau tak nak? dah pening kepala pikirkan? nak tendang dinding tak? pikirlah elok-elok..jangan buat sesuatu yang salah sudah. kalau dah tak tahan sangat, panggil hencek sahabat, luahkan kepadanya, dan sentiasa doakan supaya ada jalan untuk anda nanti..InsyaAllah..

Sesetengah orang ada cakap.. "berdiam lebih baik daripada berbunyi".. bergantung kepada situasi..  Peace yow!!




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...